Nowa jakość logistyki w HURTAP – szybsza realizacja zamówień weekendowych!

Nieustannie doskonalimy nasze rozwiązania, aby współpraca z HURTAP była dla Państwa jeszcze bardziej efektywna i odpowiadała na realne potrzeby aptek i pacjentów.

Dzięki optymalizacji procesów magazynowych i logistycznych wydłużamy czas składania zamówień modemowych do niedzieli do godz. 18:00 z dostawą na poniedziałek.

Godziny pracy Działu sprzedaży pozostają bez zmian, tj. 

  • od poniedziałku do piątku w godz. 8:00-21:00,
  • w soboty w godz. 8:00-17:00. 

Zmiany te korzystnie wpłyną również na szybkość obsługi na platformie rezerwacyjnej Świat Leku, ponieważ zakupy dokonane w weekend przez pacjentów będą realizowane już w poniedziałek, co przełoży się na ich zadowolenie i satysfakcję.

Realizacja zamówień według nowych zasad rozpocznie się w weekend 15-16 marca 2025.